Siden sist

by Ia Stavestrand

Hei, hei!

Nå var det lenge siden sist. Håper alle har hatt en strålende sommer, og er klare for hverdagen. Jeg begynte sommeren med kyssesyken, og har brukt de siste månedene på å komme meg. Heldigvis har jeg hatt Tinka til å hjelpe meg på veien!

Vi begynte med en uke på Norefjell Sparesort. En uke med spabehandlinger, boblebad, familie, og ikke minst – Tinka:

Uploaded from the Photobucket iPhone AppUploaded from the Photobucket iPhone AppUploaded from the Photobucket iPhone App

Da uken var over, tok jeg og Tinka turen til hytta på Larkollen. Larkollen er det eneste stedet i Norge hvor det nesten alltid er fint vær! I motsetning til resten av landet hadde vi det slik i nesten tre uker:

Uploaded from the Photobucket iPhone AppUploaded from the Photobucket iPhone AppUploaded from the Photobucket iPhone AppUploaded from the Photobucket iPhone AppUploaded from the Photobucket iPhone App

Nå begynner skolen igjen om noen små dager, og jeg og hunden flytter vekk fra mamma i Ytre Enebakk, og inn igjen i leiligheten på Bergkrystallen. Jeg er utrolig spent på om jeg kommer til å ha krefter til skolen – kyssesyken er åpenbart ikke ute av kroppen – og glad jeg har Tinka med meg. Båndet vårt har blitt om mulig enda sterkere i løpet av de siste to månedene.

Men før den tid, har vi et lite fjell å bestige: Da jeg fikk Tinka, satte jeg et mål om å debutere i LP på Bjerke 2012 – det er på søndag, det! Jeg er påmeldt, og lurer veldig på hvordan det vil gå. Vi får satse på flaksen, haha!

Vi blogges!

Ia

