Vinteren er her!

by Ia Stavestrand

Jeg har aldri vært noe vintermenneske. Kaldt og vått og ekkelt, er det, og jeg har stort sett tilbrunget vinterhalvåret under et teppe med en kopp kakao. Men etter at jeg fikk Tinka har jeg faktisk gledet meg en del til vinteren. Det finnes jo ikke noe nydeligere enn hunder som baser i snø. Og når Tinka i tillegg er verdens nydeligste lille skapning, så lover det jo godt!

Så da snøen kom var jeg fryktelig glad – og jeg var ikke den eneste. Lilletupp styrtet ut i snøfonna med hodet først, og har vært nokså glad i livet siden!

Photobucket

Dette bildet likte jeg så godt! Ikke det beste teknisk, men nydelig allikevel etter min smak. Har allerede bestilt det fremkalt i sort/hvitt.

Photobucket

Åå, godeste, skjønneste, vakrese fjollebolle miin!

Photobucket

Photobucket

 

– Ia Marie Stavestrand

