Høstbilder

by Ia Stavestrand

Uff, for en dårlig blogger jeg er! Tilgi meg.

For å gjøre det godt igjen vil jeg dele en bunke bilder jeg tok i høstferien. Jeg tok med meg Tinka til Lillehammer for å passe på den gamle bestemoren min. Halvveis i uken kom bestevenninnen min for å holde meg med selskap, og vi fikk noen kjempefine dager sammen!

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Det var høstferien min i bilder.

Jeg lover å bli en flinkere blogger nå! Jeg har en nesten helt ny mac i fanget, og kameraet mitt fungerer igjen, så nå blir det bra!

 

– Ia Marie Stavestrand

 

 

