Bursdagsbilder

by Ia Stavestrand

Hei dere!
Beklager fryktelig dårlig blogging de siste par dagene. Jeg har hatt en del å gjøre, som dere snart forstår.
Fredag 23. september fylte jeg sytten! Jeg orket ikke tanken på å arrangere noen feiring i år, men ønsket meg istedenfor en middag ute med den nærmeste familien. Jeg hadde en utrolig fin dag – både på skolen og etterpå. Kameraet var med meg hele dagen, så her kommer et lite utvalg:


Gratis bursdagsdrink! Så utrolig koselig. Vi var på Yaya’s, med god mat, stemning og glade ansatte.


Jeg har verdens fineste søster!


Og se hva jeg fikk av henne! Denne her har hun strikket! Sjekk ut bloggen hennes her for å se hvordan. Jeg elsker den iallefall! Jeg døpte det Frank, og Frank har nå fått en fast plass ved siden av puten min.


Omtenksomme hunden min!


Litt dårligere ordforråd i resten av flokken, ser jeg. Men veldig søte allikevel!


Gaven min fra «Tinka». Hun er så vakker!


Kort, kake, hund og brettet med dingser som var en av gavene mine.


Fineste jenta mi. Måtte jo gjøre dette litt hunderelatert!

Dagen etter tok min kjære bestevenninne Kaja meg med ut. Gaven hennes til meg i var en jentedag ute. Vi gjorde hva vi ville, og hun betalte alt. Herregud! Jeg hadde en utrolig fin dag. Tusen takk, Kajamor!

To fantastiske bursdagsdager, med nydelige gaver og mennesker jeg er glad i. Tusen takk til alle som smilte og lo med meg, og gjorde disse dagene så gode.

– Ia Marie Stavestrand

