Kameraet mitt er tilbake!

by Ia Stavestrand

Å, jeg får nesten litt dårlig samvittighet, jeg. Det eneste jeg gjør her inne er å sjekke statistikken, sende gode tanker til leserne mine, og sukke. Det er veldig vanskelig å få til gode innlegg når man ikke har kamera.

Derfor tok jeg meg en tur til byen i dag sammen med yndlingsmamma’n min. Det eneste som har vært galt med mitt kamera har vært min evne til å rote bort ting. Jeg hadde verken lader eller minnekort. Hvor det har blitt av aner jeg ikke, men nå er begge deler på plass igjen, og det er en overraskende god følelse! Har hatt dårlig samvittighet for at jeg har latt konfirmasjonsgaven min ligge å samle støv. Men nå er det tilbake i bruk!

Jeg dro rett til danseskolen etter shoppingen, men fikk heldigvis ladet det der. Så her kommer noen tilfeldige bilder fra kvelden.

Da ukens musikalteatertime var over, ble jeg selvfølelig overrasket av været. Når man har lang vei å gå fra bussen er kileheler og regn en svært dårlig kombinasjon! Snille mammaen min kom derfor og møtte meg med hundene og støvler.

Jeg prøvde å ta et bilde av søte Tinka’en som fant meg på veien, men hun hadde det selvfølgelig alt for travelt til å posere for fotografen. Jeg lurer litt på hva som skjedde med det venstre øret hennes her…

Da vi kom hjem hadde hun selvfølgelig rukket å bli klissvåt. Så jeg tok frem et håndkle. Gleden var stor over at mamma hadde funnet en så fin draleke!

Da hun forstod at det ikke var kjempepopulært å filleriste tøystykket, vasket hun det litt istedenfor. Noe var det vel meningen av hun skulle gjøre?

Fining!

Klokken ble mye, og jeg hadde planer om å sove. Men noen var i veldig godt humør, og bestemte seg for å være morsom. Etter å ha hoppet litt rundt i sengen min løp hun inn på rommet ved siden av, og kom tilbake med denne tingen i munnen:


IKEA-hjerteputen min.

Den var visst supermorsom! Den jenta finner på så utrolig mye rart.. Legg merke til at hun står på puten hun prøver å dra med seg. Hunden min er klook…

Haha! Den skal døøø…

Da puten ble kjedelig, la hun seg rett ned og sovnet. Så nå tar vel jeg også kvelden snart. Jeg håper på å få noen fine bilder i dagslys i morgen, hvis været holder seg.

Sov godt, verden!

– Ia Marie Stavestrand

 

 

 

 

 

 

