Kaffekos hos Idha

by Ia Stavestrand

I går tok Kaja og jeg turen til denne søte jenta. Hun disket opp med lavkarbo-Brownies, te og diverse frukt. Jeg og Kaja skulle ta med jordbær, men de glemte vi selvfølgelig igjen på bussholdeplassen. Idha hadde noen i fryseren da, så ingen av oss merket at Kaja hadde kastet 40 kroner ut av vinduet. Dessuten hadde Kaja fortsatt marshmellowsene i veska si etter grillturen dagen i forveien, så vi hadde jo noe å bidra med vi og! Ketchup hadde vi også, men det var visst ikke så viktig for Idha.

Tinka var selvfølgelig med, og snille vertinnen lagde en egen seng til henne. Så mye skal til for å glede henne!

Det var en helt herlig dag, med herlige mennesker! Det var fint å nyte det gode været så lenge det varte. Tinka var nok sliten fra treningen og inntrykkene dagen før, og koste seg med en helt rolig dag. Idha er en super vertinne, og vi har allerede avtalt en reprise. Jeg vil gjerne smake sorbét-isen fra Lavkarboboka Idha viste meg. Den så så sykt god ut.


Sliten hund i vidundersengen sin.

Jeg likte forresten den teen, Idha, enda så kresen jeg er på te. Tror ikke jeg rakk å si det til deg…

På ettermiddagen reiste jeg og tuppa hjem til Ytre Enebakk. Fibi var ordentlig glad for å se Tinka, noe som var veldig koselig å se. Tinka er utvilsomt godtatt i den lille flokken vår.

Men nå må jeg se en episode av «Six feet under». Avhengig…

 

